Friday, November 16, 2012

Pray For Gaza

Assalamualaikum

Di sini aku cuma pohon tolong doakan saudara Islam kita di Gaza.






(2 situasi yang berbeza)

Let's pray together to Allah.For our brothers and sisters.

19 comments :

  1. kesian melihat anak-anak kecil yang terkorban :(
    dah tentu syurga tempat mereka. Aminn.

    ReplyDelete

  2. semoga mereka diberikan kekuatan

    ReplyDelete
  3. sedih tengok gambar yang first uh, ape salah kanak-kanak itu, ;'(
    smoga mereka diberi kekuatan untuk menempuh kehidupan seharian, aminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.
      tapi pelik kan. kenapa diaorang tak ada sikit pun perasaan kasihan :'(

      Delete
  4. xsmpi ati nk tgok..skit hati rasenye..
    knp smpi jd mcm tu..smoga mereka disana dilindungi dan drahmati oleh NYA amin =<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita pun tak sampai hati sebenarnya.Amin InsyaAllah sama sama kita doakan.

      Delete
  5. Astaghfirullah. Sedihnya (!__!). Mmg xsampai ati nak tgok gambar tu. Apa yang kita patot lakukan, adalah mendoakan mereka di sana. Ingatkan sudah berakhir peperangan. Ya Allah ! Israel Laknatullah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama kita doakan, itu sahaja yang mampu kita buat.

      Delete
  6. Ya Allah tak sanggup tengok gmbr saudara kita yang dibunuh sewenangnya di GAZA :( tunjukkanlah kekuasaanMU YA ALLAH!!!! ALLAHUAKBAR!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALLAHHUAKBAR! jangan berhenti doakan mereka :|

      Delete
  7. Jom kita sama2 doa n lakukan apa yg patut utk membantu saudara kita disana. Pray 4 Gaza. Y____Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya jangan putus berdoa untuk mereka.Pray for Gaza.

      Delete
  8. assalamualaiku...ya Allah..sama sama kita doakan..saudara kita..supaya diberikan kekuatan/.//boikot yahudi laknatullah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam,sama sama kita doakan untuk mereka.

      Delete
  9. Pray for Gaza..sedih tgk budak2 yg tak tau apa2 terpaksa hadap kekejaman ni semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedih jugak tengok budak budak,kesian tak tahu apa apa pun.Emm kejam sangat.

      Delete