Sunday, May 19, 2013

Cara Mudah Dapat Duit dengan 8share

Assalamualaikum

Siapa tahu apa itu 8share? Bagi yang tak tahu 8share ni sebenarnya nama dia dulu SAYS ( aku pun baru tau ) Tujuan aku update ni sebenarnya nak bagitahu aku baru sahaja buat 8share, aku rasa 8share ni sangatlah berbaloi. Sebab apa berbalaoi? Sebabnya dia lagi untung dari nuffnang dan heartbeat. Sebabnya dalam masa dua hari je aku dah boleh dapat RM 2.40, kalau heartbeat baru berapa posen, kalau nuffnang aku pulak sampai sekarang tak gerak-gerak yang aku nampak 40 sen je dari haritu. Bagi yang tiada blog pun boleh dapat duit dengan 8share ni, best kan?

Macam mana nak daftar 8share? Korang boleh klik sini >>>> http://bit.ly/19CoO3a

-Mula-mula korang cari perkataan ''sign up'' dan klik, isi semua form yang telah disediakan dan klik 
 ''Create My Account''
-Lepastu tengok dekat atas sekali ada cakap 3 mins tour, haa klik
-Lepas dah klik, isi semua form Special Preferences dekat situ dan save Preferences
-Bila korang dah save, akan keluar lah iklan iklan yang ada jadi klik lah iklan yang masih wujud
-Pilih iklan mana korang nak, lepas tu boleh share dekat twitter dengan facebook ( actually boleh 
  share dekat Inshare dan Google Plus tapi aku recommend dua social networking tadi )
-Setiap per klik korang akan dapat RM 0.20

Jadi selamat mencuba buat pengguna 8share yang baru dan selamat datang,
kalau baik hati boleh la klik ni ye dokk >>> http://bit.ly/19CpiWY
Terima kasih buat siapa yang rajin klik nuffnang dan heartbeat Namiqa, kami sangat menghargainya.

Thank you for reading our entry ! ^^



7 comments :

  1. da wat,,tapi xde duit masok pn,,huhuk

    ReplyDelete
  2. da wat,,tapi xde duit masok pn,,huhuk

    ReplyDelete
  3. Memang adalah!!!Daftar je,RM5 masuk....

    ReplyDelete
  4. da dftar n share iklan kt fb,,pastu watpe? tggu org klik je? duit msuk kt akaun mna? alahai..noob~~

    ReplyDelete
  5. 8 share mmg boleh buat duit cuma kena rajin aje.Saya sehari 2 3 ringgit leh dapat.Satu lagi linkboleh buat duit dollar http://MegaStoon.Com/?share=242684

    ReplyDelete
  6. baru daftar.. masih kosong lgi... huhu...

    syurganurhan@blogspot.com.my

    ReplyDelete
  7. menambang rupiah dari internet-medsos ya? Menarik infonya !!! Salam Sukses.
    Informasi Lowongan Kerja Secara Online

    ReplyDelete