Monday, February 4, 2013

Maaf aku pinta...Lol

Assalamualaikum

Semenjak aku masuk form 4 ni takde kelapangan waktu langsung (kecuali Sabtu Ahad la) aku mintak maaf sangat-sangat bagi  pihak namiqa sebab dah lama tak update blog. Dan maaf juga sebab tak dapat nak follow back or etc sebab kesuntukan masa. Memang aku kesuntukan masa sangat Isnin sampai Rabu balik dah pukul 2 lebih. Khamis dengan Jumaat pulak ada training for netball n rumah sukan. Fuh penat aku.
Pastu bila dah masuk form 4 ni pulak homework makin banyak dan subjek pun makin banyak dan belajar benda yang baru (banyak pulak dan hehe) dan semakin malas hehe. Pastu bila buat karangan bi dengan bm tu memang boleh pecah otak sebab dia tak sama macam form 3 ye adik adikku sekalian. Even you guys got A for that subject in PMR doesn't mean you guys can get A+ for that subject in SPM. Seperti yang aku kata tadi form 4 ni kita belajar benda baru, kalau belajar benda lama pun mungkin sedikit. 


Ni gambar gedik gedik je nak taruk kat blog. Sebenarnya benda ni lah yang aku bawak pergi sekolah untuk meringankan beg dalam  file tu ada buku tulis latihan pencil case semua. Very useful, go to popular and grab it now lol. Apa kejadah nak promote file ni pulak.



Am doing this while updating this entry actually. Kena hantar tomorrow, dead -_______- N please excuse my hand writing sebab ni tulis dalam kertas je pun, guna pensel je pun jadi tak perlu kecoh kecoh hehe.


N please excuse this hand writing oso sebab ni saje saje je tulis dikala masa lapang. Ceh lapang sangat, tapi memang berharap pun boleh putar masa tapi mana boleh putar hehehe. Tulisan sebenar aku lain,   
harus dirahsiakan tidak boleh dipapar dikhalayak umum hakhakhak. 


Kalau nampak gambar atas ni maksudnya cerita dah habis la hahaha. So happy monday! xx Have a bless day n tata xx

Thank you for reading our entry !



No comments :

Post a Comment